Muzlu Karışık Meyvalı Ve Damla Çikolatalı Kek (Hurmalı Kayısılı Üzümlü Damla Çikolatalı)

Author: LUGAS // Category: , , , , , , , ,


Hafta sonu yaptığım keki paylaşmak istiyorum sizlerle..

Kayınvalideme giderken götürdüm..Ailece Güzel bir hafta sonu geçirdik ..

Aile Toplatıları,Çay Partileri,Eminönü Buluşması,Alışveriş :))

Aslında şuan yayınlamayı bekleyen çok fotograf var ..

Örneğin Sevgililer Günü Fotograflarım hala yayınlamayı bekliyor :)

Sevgili Eşimin Güzel Sürprizlerini paylaşacağım ve anlatacağım :)

Gelelim Kek Tarifimize;

Kek yine biraz kendim tarafından o an ne koymak istediysem içine koyduğum kesinlikle tarifsiz öylesine yaptığım bir kekti..Ama tadı gerçekten güzel oldu..Birde keki yaparken hazır bir karışım kullandım..

Malzemeler;

3 yumurta
1 su bardağı Yonca mısırözü yağı
1 su bardağı süt
1 çay bardağı HİSAR Damla Drop Çikolata
20 adet çekirdeğinden ayrılmış doğranmış hurma
10 adet doğranmış kuru kayısı
1 çay bardağı kuru üzüm
1 adet muz (en üst kısmına çok karıştırmadan kalıpta iken koydum)
1 paket farina bella sade kek karışımı (Kalıplarını kullanmadım normal kek kalıbında yaptım)

Hazırlanışı;

Tüm malzemeler sırasıyla çırpılır.Yağlanmış kek kalıbına boşaltılır.45 dk kadar 180 derece fırında pişirilir.Afiyet Olsun

Not:Kekin pişip pişmediğini anlamak için kürdan yada bıçak yarımıyla batırıp eğer bıçağınıza yada kürdanınıza yapışmıyorsa kekiniz pişmiştir.

Hazır Kek Karışı Kullanmak istemeyenler Tarife,

1 su bardağı Tozşeker,
2.5 su bardağı un
1 adet kabartma tozu ve vanilya ekleyebilirler..

0 Responses to "Muzlu Karışık Meyvalı Ve Damla Çikolatalı Kek (Hurmalı Kayısılı Üzümlü Damla Çikolatalı)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...