KANDİL SİMİDİ (37. P.D.Ç.S ETKİNLİĞİNE)

Author: LUGAS // Category: ,

Öncelikle simitlerin yanındaki küçük parçaları kuzum yaptı :) onunda resmini koymak istedim simitlerin yanında bu ne böyle demeyin :) çok seviyor benimle oturup birşeyler yapmayı bende kızmıyorum biraz mutfak tanınmaz hale geliyor ama olsun o mutlu oluyor ya yeter bana .
Kandil simidine bayılırım ben artık evde yapmayı da öğrendim ve 37. P.D.Ç.S.E 'nin ev sahibi olan http://sevincceden.blogcu.com/ arkadaşıma göndermek istiyorum kendisine de kolaylık diliyorum.
Tarifi Hanımlar.com adresinden almıştım. Çok teşekkür ederim tarifi bizlerle palaştıkları için.
Malzemeler:
1 paket margarin (250 gr.)
1 çay bardağı sıvıyağ
2 yumurta
1 çay bardağı yoğurt
1 tatlı kaşığı mahlep
1 çorba kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un
üzeri için susam
Yapılışı: Not: O gün yaparken un miktarını ölçmüştüm ama yapalı epey olmuş ne kadar koyduğumu unuttum yoksa aldığı kadar un kelimesini pek sevmiyorum ama kusurabakmayın ilk yaptığımda tekrar sayıp ne kadar un koyduğumu yazacağım.
Margarini oda sıcaklığında yumuşatıyoruz. Yumurtanın birini içine kırıyoruz. Bir tanesinin de beyazını ayırıp sarısını diğer malzemelerle (susam hariç) birlikte yağa ilave edip güzelce karıştırıp yoğurarak yumuşak bir hamur elde ediyoruz.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopararak elimizle halka şekli veriyoruz. Önce ayırdığımız yumurtanın beyazına daha sonra susama batırıp tepsimize diziyoruz. Hamurumuz bitene kadar bu işlemi tekrarlayıp orta hararetli fırınımıza (175 derece)sürüyoruz. Üzerleri kızarana kadar pişiriyoruz (yaklaşık 20 dk.) . Ben fazla kızarık olsun istemedim hafif kızarınca aldım fırından.
Afiyet Olsun ..

0 Responses to "KANDİL SİMİDİ (37. P.D.Ç.S ETKİNLİĞİNE)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...