KABAK SALATASI

Author: LUGAS // Category:

En son tarifimin uzerinden 10 gun gecmis :) nerde gorulmus Nino iki uc gunden fazla tarif yayinlamadan dururmu hic :) Neyse virus isini esim halletti. O olmasa naparim ben :) evde bilgisayardan cok iyi anlayan biri olmasi sart :) Tam tahmin ettigim gibi 70 tane virus bulduk iyimi "yuhhh" dedim, nasil basarmisim ben bu isi :) Neyse sukur halloldu ve yeniden aranizdayim. Aslinda bugun patlicanli carsaf boregim var ama tarifi daha once verdigim icin yeniden yayinlamiyorum. Carsam boregimin tarifine bakmak icin buraya tiklayabilirsiniz. Cok uzun zaman olmustu kabak salatasi yemeyeli. Gecenlerde bir arkadasimda yedim (o kendini biliyor), bu salatayi ne kadar ozledigimi farkettim ve bir kac gun ust uste yaptim bu salatayi. Benim gibi bir salata severseniz eminim sizde cok seveceksiniz...
MALZEMELER
3 adet kabak
1-2 dis sarimsak
Yogurt
Mayonez
Dereotu
Taze Nane
Siviyag
Tuz
YAPILISI
Kabaklari guzelce yikayin ve rendeleyin. Siviyagda iyice kavurun. Pisen kabagi derin bir kaba alin. Goz karari yogurt ve mayonez ile iyice harmanlayin. Icine ince kiyilmis dereotu ve dovulmus sarimsak ilave edin. Tuzunu ayarlayin ve servis tabagina alip, taze nane yapraklari ile susleyip, servis yapin.
AFIYET OLSUN

0 Responses to "KABAK SALATASI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...