Yeni Dostlar

Author: LUGAS // Category:

Şimdi de sanal ortamda gezinmekten kendimi alamıyorum. Komşularım yaptıklarınız pek güzel, yemek etkinliğini kaçırdım ama telafi etmeye çalışacağım.
Sevgili Sibel'in " Sakızlı lorlu kurabiyesi" ayağımın tozuyla mutfağımda denediğim ilk tat oldu. Yetmedi bir daha denedim, komşuya , anneme kuzenime derken hiç kalmıyor. Muhteşem bir tat ve güvenilir emin olun bana göre Güler'inkinden daha güzel. Ben de bir zaman oradan tarif alma girişiminde bulunmuştum ama biz bize yeteriz:). Şimdi sırada Nohut mayalı ekmek var çok merak ediyorum.Ne iyi ettinde açtın şu kahveyi inan çok sevindim.

Buradan yeni dostlara merhaba:Tırmık İzi( Handan Demiralp)
Pastacı(Burcu)
Paylaşılan Tatlar(Banu)
Lezzetin İzinde (Başak)
Bir Tutam Baharat
Yeşim'in Mutfağı
Ve geç de olsa yayınlıyorum: Sevil Özer'in "Yemek Günlükleri Kullanıcı Anketine" katılalım.

0 Responses to "Yeni Dostlar"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...