YALANCI TAVUK GÖĞSÜ

Author: LUGAS // Category:



Blogumun görünümünü değiştirdim bugün aylardır içim gidiyordu bu temaya ama css uzantılı olduğu için yükleyemiyordum bloguma. xml olarak düzenlenmiş olduğunu görünce çok sevindim hemen yükledim biraz uğraştırdı gerçi yanlış yapıyormuşum kaç defa denedim olmadı en sonunda oldu. Çiçek açtı blogum tam benim tarzım çiçekler, kelebekler, pembe renk harika bugün hiç kapatmadım bilgisayarı betüşden bulduğum her fırsatta girip blogumu seyrettim :) Daha tam düzenleyemedim ama fırsat buldukça düzenleyeceğim arkadaşlarım silinmiş onları tekrar ekleyeceğim.
Yemekteyiz programında çok tartışılmıştı bu tatlı yok neden yalancıymış, menüye yalancı yazılmamış gerçek sanılmış filan bende merak ettim denedim. Gerçek tavuk göğsünün içine gerçekten tavuk koyuluyormuş çok şaşırdım ben sadece ismi öyledir diye düşünüyordum evde tavuk olmadığı için koymadım ben ama tavuklu olarak da yapacağım mutlaka inşaallah.

Malzemeler:

1 litre süt
1,5 Su bardağı toz şeker
Yarım paket margarin (125 gr.)
2 çay bardağı un
2-3 parça damla sakızı
1 paket vanilya

Yapılışı:
Öncelikle belirteyim tavuk göğsü tepsiye dökülüp daha sonra dilimlenerek ve iki yanından içe doğru katlanarak servis
yapılıyormuş . Ben kaselere koyarak servis yaptım.
Margarini bir tencerede eritiyoruz. Unu ekleyip azıcık kavuruyoruz.Sütü ayrı bir tencerede şeker ile ılıtıyoruz ve kavrulan una yavaş yavaş karıştırarak ilave ediyoruz. Damla sakızını da ilave ediyoruz. Muhallebi kıvamına gelene kadar kısık ateşte pişirip vanilyayı ekleyerek mikser yardımıyla iyice çırpıyoruz.
Servis kabımıza koyup dolapta soğumaya bırakıyoruz.
Üzerine ben çikolata sosuda döktüm. Artık göz kararı yapar oldum çikolata sosunu un, kakao, şeker , süt karıştırılarak ocakta muhallebi kıvamında karıştırılıyor. 1 kaşık una bir su bardağı süt olarak hesap edin ne kadar yapmak istiyorsanız. Kakao ve şeker damak tadına göre.

Not: Damla sakızı yerine normal çiğnediğimiz sakızdan da koyulabiliyor ben öyle yaptım çok da güzel bir tat verdi mutlaka deneyin.
Afiyet Olsun.

0 Responses to "YALANCI TAVUK GÖĞSÜ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...