UN KURABİYESİ

Author: LUGAS // Category: ,



Yine eski şablonuma döndüm. Sanırım en kullanışısı bu benim için gadget alanı geniş diğer tema çok güzeldi hala aklım onda ama giriş yapacak yer yoktu bloga hemde tek sütunluydu:( keşke biraz olsun anlasam şu kodlardan neler yapardım. Birbirinden güzel şablonlar buldum ama hepsinin bir yanı eksik mutlaka, mesela bu şablonumunda yazı tipleri renkleri ayarlanamıyor kayıtlarımın başlığı siyah hiç hoşuma gitmiyor aslında düzenlemesi basitmiş ama zaman ayırıp da öğrenemiyorum.
Neyse size içinde çok harika şablonlar bulunan bir site önereyim belki ben yapamadım ama sizler gönlünüze göre düzenleyip blogunuzu güzelleştirebilirsiniz.

http://www.ourblogtemplates.com

Gelelim un kurabiyemize bilmeyen yoktur herhalde ama ben yinede çok sevdiğim için paylaşmak istedim sizlerle.

Malzemeler:

225 gr margarin ve ya tereyağ (1 paketten biraz az)
1 kahve fincani sivi yag
1 su bardağı pudra sekeri (damak tadınıza göre azaltabilirsiniz miktarını)
4 çorba kaşığı bugday nisastasi
1 paket vanilya

4 su bardagi kadar Un

Yapılışı: Margarini ve ya tuzsuz tereyağını oda sıcaklığında yumuşatıyoruz.İçerisine sıvı yağı,pudra şekerini ve nişastayı da ekleyip mikser yardımıyla iyice krema kıvamına gelene kadar çırpıyoruz veya elimizle iyice yoğuruyoruz. Azar azar unu ekleyerek yumuşak bir hamur elde ediyoruz. Elimizle şekil verip tepsimize diziyoruz (tepsiyi yağlamaya gerek yok) ve 150 derecelik fırında üzeri hafif pembeleşinceye kadar pişiriyoruz.
Afiyet olsun.

0 Responses to "UN KURABİYESİ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...