Sobelendimmmm

Author: LUGAS // Category:
Sevgili Yosunbuka bu sabah beni 2 konu da sobeleyivermiş. Ancak henüz fırsat bulup yazabiliyorum. Konular dan ilki şahane doğrusu ! ''Kadınlar Ne İster ?'' ilk okuduğumunda ''kimden ister'' diye bir düşünce geldi :) illa birinden istemek gerek gibi hisettim niyeyse artık :) Sonra da aklıma sevgili arkadaşım İlhan Uçkan ve kadın-erkek ilişkileri üzerine yazdığı yazılar geldi, onlara bir göz attım ve epey güldüm tabii. Neyse gelelim sobelenme sorumun ilkine, benceeee...


-kadın kendisinin ne istediğini fark edebilen ve ona göre davranan bir erkek ister

-kadın her ortam da fark edilmek, beğenilmek ve saygı görmek ister

-kadın bir mesleği olsun ama koşuşturmasın saçı başı dağılmasın ister,

-kadın anne olmak ister,

-kadın asla yaşlanmak istemez...

Bu arada, yanda ki fotoğrafı British museum de çekmiştim, M.Ö 1234 yıllara ait Sümerli kadın takıları. Ancak, o dönemki erkeklere ait tek birşey yoktu. Görüldüğü gibi kadın her yüzyılda kadın :) bilmem anlatabildim mi.






2.ci sobem ise;
  1. İsminiz? Neş'e Kübra Yüksel

  2. Nerelisiniz? İstanbul

  3. Yaşadığınız yer? şimdilik İstanbul ama heran değiştirebilirim :)

  4. Mesleğiniz? insan kaynakları

  5. Hobileriniz? yemek yedirmek :) ve elbette pişirmek, yeni mutfaklar öğrenmek, hayatın bazı anlarını sonsuzlaştıran fotoğrafcılık.

  6. Evli misiniz? hayır, henüz şanslı beyfendi ile tanışmadım

  7. Kaç çocuğunuz var? yok

  8. En sevdiğiniz yemek? her yemeği seviyorum ayırt edemiyorum ama dereceleme yapabilirim. Mesela dolmanın her türü zeytinyağlı, etli ,kabak, patlıcan, kuru dolma, sarma , biber dolması,domates dolması yani kısacası dolma sülalesinin hepsi bir de makarna ile balık önceliklerimdir.

  9. En sevdiğiniz tatlı? yine öncelik vermem gerekirse cheesecake ve dondurma

  10. Sevdiğiniz müzik türü? çok ayırım yapmıyorum kulağıma güzel gelen her sesi dinlerim şayet müzikte iyiyse ama özellikle etnik müzik ve akustik pop seviyorum.

  11. Nerelere gitmek istersiniz? oooo benim gibi gezme delisi birine bu soru sorulursa sabaha kadar konuşabilirim :) ilk olarak yeryüzünde ki tüm denizleri görmek istiyorum ve buenos aires,barcelona,peru görmek istediğim yerler.

Şimdi sobeleme sırası bende kaçmanın hiç faydası yok :) sarımutfak ve Aybike cim sobelendiniz...

0 Responses to "Sobelendimmmm"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...