Gelincikistan 'a Hoşgeldiniz

Author: LUGAS // Category:
Burası bir masal ülkesi, kırmızının ve yeşilin hüküm sürdüğü.

Özgürlüğün, zarafetin , güzelliğin , hüznün , aşkın, acının, hassaslığın, tükenmez sevginin yaşandığı gelincikler diyarı...

Burada yalana, nefrete, kine , önyargıya yer yok...

Seviyorum seni, dostum ,arkadaşım, sevdiğim diye salınan gelincikler... Söyleyin şarkınızı:

Seviyorum seni,
Ekmeği tuza banıp yer gibi.
Geceleyin ateşler içinde uyanarak
Ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi.

Her akşam seninle ,
Yeşil bir zeytin tanesi
Bir parça mavi deniz alır beni

Güneşin çocukları , aydınlık günlerin çiçekleri ekmeğiniz, suyunuz, tuzunuz , zeytininiz ve sevdiğiniz (sevdikleriniz ) hiç eksik olmasın.

Kırmızı ,turuncu,iri yapraklı , minik nasıl olursanız olun yok birbirinizden farkınız ... Siz Gelinciksiniz öyle değil mi...

Gelincik Prensesi dokunduğun yer hep gülümsesin senin gibi...

Arkadaşlar gelincikler öyle bir yüreğimi hoplatıyordu ki onlarca fotoğraf çektim. Nerede mi buldum onları? Yol kenarlarında, yürüyüş güzergahımdaki boş arsada, orda ,burda , heryerde gözüme çarpıyor. Gittiğim yerlerde onları takip ediyorum anlayacağınız.Görmeden, baş çevirip bakmadan geçmek mümkün mü hiç... Yaz müjdecileri ! Sevgi çiçekleri gelincikler...

Not :Şiir Nazım Hikmet Ran 'a aittir.

0 Responses to "Gelincikistan 'a Hoşgeldiniz"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...