Patates Çorbası

Author: LUGAS // Category: , , , , , , , , , , ,

Son zamanlarda kızım eşim, kızım ve ben hastayız.Sesim çıkmıyor desem yeridir.Hafta sonu harika zaman geçirdim sanırım o gün esen şiddetli rüzgara maruz kaldım .Bugün kendimi daha da kötü hissediyorum.Sıcacık bir çorba iyi gelir diyerek sizlere patates çorbasının tarifini vermek istedim.
Hafta sonu ile ilgili bu hafta içerisinde sizleri bilgilendireceğim.Şimdilik müsadenizi istiyorum.
Patetes Çorbası
Malzemeler:
  • 5 adet orta boy patates
  • 2 orta boy kuru soğan
  • 2 diş sarımsak
  • 2 çorba kaşığı tereyağ
  • 1 su bardağı süt
  • Tuz
  • 5 su bardağı sıcak su
Yapılışı:
Çorbamızı yapacağımız tencereye tereyağını eritelim İnce kıyılmış soğan ve rendelenmiş  sarımsağı ilave edip güzelce soteleyelim.
Küp küp doğradığımız patatesleri ilave edelim.bir kaç dakika pişirdikten sonra suyu ekleyelim ve patatesler yumşayana dek pişirelim.
Çorbayı ocaktan alarak blenderdan geçirelim.Tekrar ocağa alıp sütü yavaş yavaş ilave edelim kısık ateşte 5 dakika kadar daha kaynatıp ocaktan alalım.
Afiyet olsun..
Not:
İstenir ise üzerine yağ yakılarak servis edilebilir.

0 Responses to "Patates Çorbası"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...