Kurabiye Ye #22

Author: LUGAS // Category: , ,

MİNE'NİN TARÇINLI YILDIZ KURABİYELERİ

Arşivde bekleyen bir tarifle bu ayki etkinliğe katılıyorum.
Etkinlik tarihinde İstanbul'da olmayacağımdan* tarifimi yayımlama imkanım olamayacağından dolayı bir kaç gün erken yayımladım.
Sevgili Hülya'ya kolaylıklar diliyorum bu etkinlikte.
Bu kurabiyeler Sevgili Mine'ye(Teatime) ait.
Tarifte hiç un kulanılmaması ilgimi çekmişti.Bu kurabiyelerin tadında acıbadem kurabiyesine benzerlik hisettim.Ben tarifteki badem ununu biraz az kullanmıştım ama tam ölçüde kullanmak gerektiğini anladım.Yıldız ve çiçek kalıp kullandım kurabiyeler şekillendirirken,çiçek kurabiyelerin ortasına frambuaz reçeli damlattım ve kürdanla şekiller yaptım.Lezzet ve görünüş açısından güzel bir kurabiye...Denemek isteyenler için tarif burada .
* 1 hafta süreyle Adana'da olacağım.Belki yeni ileti ekleyemem ama arasıra bakma imkanım olur bloguma ve arkadaşlarıma.


0 Responses to "Kurabiye Ye #22"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...