Kurabiye ve Şeker Hamuru

Author: LUGAS // Category:
Kurabiye ile ilgili ön yargımı daha evvel sizlerle paylaşmıştım. Bu işte bir terslik olduğunu bildiğim için son 1 aydır kendimi zorlayıp farklı yerlerden kurabiye alıp yemeğe başladım. Ve şunu fark ettim, benim damak zevkim içi yumuşak anne kurabiyelerine ve bisküvi gibi kıtır kıtır yenen, ağıza şeker taneleri gelmeyen kurabiyelere uygunmuş. Bunu fark ettikten sonra peşpeşe farklı tariflerle kurabiye yapmaya başladım. Sağolsun yaptıklarımı tadanların güzel yorumları sayesinde de bu işi teknik açıdan da öğrenmeye karar verdim.

Google da yaptığım birkaç araştırmadan sonra Bake Shop tanıdım. Kurabiye ve şeker hamuru ile süsleme üzerine 4 saat süren eğitimlerine katıldım. İnanılmaz keyifli ve öğretici bir çalışma oldu. Işıl ve Ayşem hanıma tekrar teşekkür ediyorum. Kendimi evimde gibi hissettim, o kadar ki mağazaya gelen müşterilere ''lütfen ayakkabılarınızı çıkarır mısınız'' diyesim geldi :) Dört saat boyunca neler yaptık derseniz eğer ilk şeker hamuru ile tanıştığım kurabilerimi beğeninize sunuyorum. Sevgiler...



0 Responses to "Kurabiye ve Şeker Hamuru"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...