Bella Napoli - Meydan AVM/İstanbul

Author: LUGAS // Category:
Bu havalarda evde oturmak ne mümkün dimi ? Biraz mutfağa girip yeni birşeyler deniyeyim diyorum ama sokakta ki hareketlilikten mi nedir bir türlü evde olmaya fırsat bulamıyorum. Bu yuzden blogumda yemek tariflerimden daha çok ''cafe-restorant'' gibi mekanlara yer verip, ne-nerede yemeli? gibi bir köşe yapmaya karar verdim. İlk durağımız Meydan AVM bulunan Bella Napoli adında ki restorant. Mağlum tabii bu aralar İtalyan mutfağının etkisi altındayım ve henüz çıkacak gibi de görünmüyorum :)
Bella Napoli İstanbul da tek şubesi olan ve sadece İtalyan mutfağına hizmet eden bir restorant-cafe. Mekandan içeri girdiğimizde (bana minik yiğenim Eren eşlik etti) ilk dikkatimizi çeken personelin güleryüzü ve samimiyeti oldu. Masamıza oturur oturmaz minik beye bir boyama kalemi ve defteri verdiler, tabii bu da acaip hoşumuza gitti. Menu geldiğinde ise aklımda sadece güzel bir Cafe Latte içmek vardı ama birde ne göreyim İtalya nın unlu dondurmacılarından Via Gelato markada buradaymış ee hatrını sormadan olmazdı :)Yine de önceliği cafe latte verdim ve uzun arayışlarım sonunda ''ohh misss gibi latte işte budur'' dediğim bir kahve içtim. Malesef birçok mekanda bize cafe latte diye şeker deposu ve bol kremalı birşeyler içiriyorlar. Via Gelato dondurmaya gelince, söylenecek çok söz yok tek kelimeyle şahaneydi. Benim bu sefer ki tavsiyem mascorponi peynirli-vişne karışımlı dondurması olacak. Ama şu var ki, San Gimignano da yediğim o tarihi dondurmaya henüz hiçbir tat yakalayamadı umarım birgun tekrar tatma şansım olur. 150 yakın çeşidi ve 1400 yıllarda Toscana bölgesinde kurulan küçücük bir kasaba içerisinde minik bir dükkan ama çok büyük iş yapıyor ve heryıl bir başka ödülle dondurmasını tanıtıyor. Merak edenler için; http://www.gelateriadipiazza.com bir gözatın ederim.

Herkese bol tatlı ve serin, dondurma gibi hafta sonu diliyorum ...

0 Responses to "Bella Napoli - Meydan AVM/İstanbul"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...