Ablamın Daveti

Author: LUGAS // Category: , , , ,
Sömestr tatili nedeniyle İstanbul'a bizleri ziyarete gelen akrabalarımız için ablamın verdiği davet sofrasını paylaşmak istedim.
Kısır

Domates soslu acı Antep biberi kızartması



Beyaz lahana salatası


Pırasa&Lahana böreği

Kabak Mücveri


Benim yaptığım Kestane&Çikolata püreli Zencefilli kurabiye

Tatlı kabak püreli tatlı


Çikolatalı kek Sebastian
******************************************
Sevgili arkadaşım Suheyla'nın ikinci sobe davetini ara vermeden taze taze cevaplayayım,diğer daveti hala aklımda vaktim olduğunda yazacağım.
İlk soru gerçekleşmesini istediginiz hayaller:
Gerçekleşmesini istediğim yakın zamanlı hayallerim arasında devam etiğim kursu gerektiği gibi öğrenerek tamamlamak
Seneye universite sınavına girecek olan oğlumun istediği bölümü kazanması ve bu kazandığı okulun İstanbul'da olması bizimle beraber yaşayarak okuması.
Hemen yapabileceğim halde yapmayı ertelediğim işler :
Diyete başlamak.
Bu kış kullanırım diye başladığım şalımı bitirmek.
Bir daha dünyaya gelsek:
Biraz daha geç evlenmek.
İştahı olmayan hatta arasıra öğün atlayan yemek yemeyi bile unutabilen bir insan olmak isterdim....
Ben bu sobe için eğer kabul ederlerse
Sevgili Lavantin ve Anneminkızıyım AyşeAblayı davet ediyorum.

0 Responses to "Ablamın Daveti"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...