Bir Akşam Vakti : Çay Saati : Sarıyer Büyükderedeyiz..

Author: LUGAS // Category: , , , , , , ,
Geçtiğimiz akşamlarda Sarıyer Büyükdere'deki Eşimin Kuzeninin evine davet edildik..Aslına bakarsak bu 2.gidişimiz :) Ve Birbirimize çok yakın oturuyoruz 10 dk kadar :)
Daha önce gittiğimiz O zamandan bu yana yeni bir dekorasyona bürünmüş evi..Sanırım 3 yıl oldu gitmeyeli :)
Yasemin Hanım alalacele son anda gelme kararımızı duyup pasta ve kek yapmış..Acale yapmasına rağmen hepside çok güzel olmuştu..

Keki az yağlı,hafif bol ceviz,kuru üzüm ve damla çikolatalı idi..

Pastası ise Vişneli Pasta benim tabirimle Kara Orman Pastası idi..Daha öncede tarifimi paylaşmıştım.Pastalar bölümünden erişebilirsiniz.

Pastasında pastaban kullanmış kremasında ise kakaolu puding ve kakaolu kremşanti kullanmıştı.İçerisinde bol miktarda ceviz ve vişne taneleri vardı.

Tekrar Ellerine Sağlık Diyorum :) Yeni değişim yaptığın eşyalarındada güle güle otur diyorum :)





1 Response to "Bir Akşam Vakti : Çay Saati : Sarıyer Büyükderedeyiz.."

5 Çayı Says :
21 Şubat 2015 05:03

annemde bu tip kalıpla kekler yapıyor bayılıyorum. Olsada yesek çok güzel yapmışsınız elinize sağlık

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...