Cevizli - Kakaolu Kek

Author: LUGAS // Category: , , , , , , ,


Cevizli - Kakaolu Kek


malzemeler:
4 yumurta
1 su bardağı şeker
200 gr. bitter cikolata
1 su bardaı un
150 gr. margarin (ama ben 125 gr koydum eritilmiş diodu ama bn eritmedim)
1 tutam tuz
1/2 su bardağı ceviz
1 ymk kaşıgı kakao
1 pk. kabartma tozu
3 ymk kaşıgı yogurt


*yumurta sarılarını beyazlarını ayırıp, yumurta sarılarını seker ile birlikte iyice beyazlaşana kadar çırptım
*diger bir kapta margarini eritin (ben eritmedim) cikolatayıda atıp iyice karıştırın
*kek hamuruna elenmiş un, kabartma tozunu, cevizi, kakaoyu, yogurdu ekleyin ve cırpın
önceden ısıtılmş 160 derce fırında 40-45 dk afiet olsn..




.

1 Response to "Cevizli - Kakaolu Kek"

LUGAS Says :
16 Mart 2010 05:06

bu keki özellikle tavsiye ederim ...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...