Tavuklu Bezelye

Author: LUGAS // Category:

Çok kolay ve besin değeri yüksek bu yemeğin tarifi kayınvalideme ait, biz zeytinyağlı ve etsiz yaparız ama malum Hakan Bey'in de bir sebze yemeği sınırı var :)


Yakın dostlarımızın olduğu bir akşam yemeği menüsündendi bu resim... bezelyeler ise yazdan buzluğa atılmıştı, hemen tarife geçiyorum ve güzel bir hatfasonu diliyorum...


Malzemeler
  • 1 tavuk göğsü(küp küp doğruyorum)
  • 1 patates(küp küp doğruyorum)
  • yarım kilo bezelye
  • 1 yemek kaşığı biber salçası
  • 2 yemek kaşığı tereyağı
  • tuz, karabiber, su
Yapılışı
  1. Yağ ve tereyağını tencereye alıyoruz ve diğer malzemeleri üzerine koyup düdüklü tencerede 15-20 dk. bişiriyorum
Not: 1. Sevgili arkadaşım nursen beni mimlemiş ama ben o mimi daha önce cevapladığım için, kendisine teşekkür edip sevgilerimi yolluyorum...
2. Sezanur'un doğum gününü kutlayan ve güzel dileklerde bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

0 Responses to "Tavuklu Bezelye"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...