TOP PARE

Author: LUGAS // Category:
Merhabalar,
artık tatlı yiyelim tatlı konuşalım moduna geldik sayılır arkadaşlar ,aradan
geçen bir kaç günde birazda olsa toparlandık.Herşey çok güzel devam ediyor..Kevgirde Esra için bir vefa örneği sergileniyor..Arkadaşlık dostluk budur..Ne mutlu banaki sizler gibi insanları tanıdım ve iyiki blogcu oldum..
Hayat devam ediyor diyorum ve sizleri çok sevdiğimi bir kez daha belirtip tatlı tarifime geçiyorum...Bu tatlıyı ramazanda yapmıştım ama yayınlamak bugüne kısmetmiş.Tatlının tarifini yeşil domates arkadaşımızdan aldım ve beyendim..
Denemek isteyenlere duyrulur:)
MALZEMELER
İki yumurta
.Bir paket yumuşak margarin
.Beş su bardağı un
.Bir bardak pudra şekeri
.Bir bardak yoğurt
.Kabartma tozu
.Vanilya
İç Malzemesi.
Elma ,havuç, ceviz,şeker tarçın..
Yapılışı:Bütün malzemeler karıştırılarak yumuşak bir hamur yapılana kadar
yağurulur.Elimizle ceviz kadar parçalar alınıp avucumuzun içinde yuvarlak açılır..İçine iç malzeme hazırlanıp birer kaşık konur ,yuvarlanır yağlanmış tepsiye dizilir.. Fırında pişirlir
Şerbeti:İki bardak şeker,bir buçuk su bardağı su,limon .Şerbet hazırlanıp,
Pişen top pareler şerbete batırılır.Üzerine isteğe göre hindistan cevizi serpilerek
afiyetle yenir...
SEVGİLERİMLE.....

0 Responses to "TOP PARE"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...