Seftali- Ye

Author: LUGAS // Category:
logo2






Türkce yemek siteleri arasinda düzenenlen yemek etkinliginin bu ay ki konusu " seftali" ,uzun zaman nete giremeyince büyük günün bu gün oldugundan habersizdim,uzun süreli sessizligimi bende seftalili bir tarifle bozmak istedim , burda dini bayram oldugu icin her yer kapali aksam üzeri babama benzin istasyonun meyve reyonundan nektarin aldirttim :)ve nektarinli dondurma yaptim...diger türkce bloglarinda, seftalili cok güzel tarifler hazirlanmis ,emegi gecen arkadaslarimin ve ablalarima tessekkür ediyorum,ellerine yüreklerine saglik...



DSC_0033

nektarinli dondurma (6 kisilik)
-4 adet nektarin
-200 ml süt
-4 yemek kasigi pudra sekeri
-1 limonun suyu
-250 ml cig krema
hazirlanisi:
nektarinlerin kabuklari soyulur ve cekirdekleri cikarilip ufak dilimlere ayrilir,süt ,seker,ve limonun suyu ile birlikte blendirdan gecirilir
1-2 saat derin dondurucuda bekletildikten sonra,daha önce mikserlenmis cig krema azar azar ilave edilip dondurma makinesine verilir
makine olmasada olur,iki üc sefer birer saat araliklarla derin dondurucudan cikarilip iyice karistirilirsa istenen kivam elde ediliyor.

0 Responses to "Seftali- Ye"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...