KABAK SALATASI

Author: LUGAS // Category:



Geçen hafta günüm vardı ve çok sevdiğim sürekli yaptığım kabak salatasını tutup kendi sitemde tarifini arayınca ,bulamadım. Tabi ben yayınladığımı sanıyorum ama malesef gözden kaçmış.Seneler önce bu lezzeti canım Nihal'im de yemiştim ve o gün bu gündür mevsiminde, gelen misafirlerime sık sık yaparım .Sunumu da Nihalden çaldım:)
Bu arada şu harika müziği bilirmisiniz bilmem.Ayla dikmenin Anlamazdın şarkısı.Issız Adam Filminin müziği.Harika ve takıntı olabilecek kadar güzel.Çok öncelerden kulak aşinalığım vardı ama ,şimdi sanki şarkı daha bi güzel.Dinlemeyenleriniz var ise mutlaka dinlemenizi tavsiye ederim.Fonda bu müzik çalarken size tarifimi vereyim.
MALZEMELER
1 kabak(4 kişiliktir)Kişi sayısına göre çoğaltılır.
dereotu
1 diş sarımsak
ve 4 kaşık dolusu yoğurt.
isteğe bağlı ceviz
tuz
etimek
YAPLIŞI
Teflon tavada kabağımızı rendeledikten sonra,suyunu çekene kadar kavuruyoruz.Kaşıkla fazla karıştırmasak iyi olur.Sulanmasını önlemiş oluruz!.Suyunu çektirdikten sonra soğumaya alıyoruz.Dereotlarını ince ince kıyıp soğuyan kabaklarımızın içine katıyoruz ve yoğurdumuzla tuzumuzu karıştırıyoruz.İstenirse servis yaparken içine ceviz kırıkları ve etimekler kırılarak katılabilir.Yada görmüş olduğunuz gibi sunum yapılabilir.Afiyet olsun.

0 Responses to "KABAK SALATASI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...