HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE..

Author: LUGAS // Category:
Uzun ara verdim farkındayım. Bir kaç gün uzaklaşınca tamamen tembelleşiyorum.Ben neden böyleyim bilmiyorum?..
Annemin evini taşıdık yorgunum:S..Oğluş hasta ateşli başını bekliyorum:(
Bende onun yanında, hazır uyanıkken, gece tarif yazayım,buralardan uzaklaşmayayım dedim..
Tabi kafamı toparlıyabilirsem.
Neyse lafı dolandırmadan geçelim benim çok sevdiğim ağızda dağılan ve bayatlamayan kurbişlerime..Deneyin beğeneceksiniz:)Tarifin geçmişi çok eskiye dayanır komşumdan almıştım:)
Sağlıklı günler diliyorum hepinize....
MALZEMELER
1paket yumuşak margarin
2yumurta sarısı (beyazı üzerine )
6yemek kaşığı pudra şekeri
4yemek kaşığı hindistancevizi
1paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
Üzeri için yarım bardak kadar hindistancevizi
YAPILIŞI
Malzemeler kulak memesi yumuşaklığına gelene kadar yoğurulur,Hamurdan ceviz kadar parçalar koparılıp elimizde yuvarlanır ve önce yumurta akına sonra hindistan cevizine bulayıp yağlanmış tepsiye dizilir..Fırında üzeri kızarana kadar pişirilir..Bu kurabiye beyaz kalmıyor iyice pişiriliyor..Çıtır çıtır güzel bir lezzet oluyor..Afiyetler olsun..

0 Responses to "HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE.."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...