Hamsi Köftesi

Author: LUGAS // Category: ,

Hamsi Köftesi
Malzemeler:

500 gr hamsi (kılçıkları temizlenmiş)
1.5 su bardağı ekmek kırıntısı
1 yumurta
1 adet küçük boy havuç (rendenin ince tarafıyla rendelenmiş)
1 adet soğan (rendelenmiş)
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığının yarısı kadar (miktarı damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz)
karabiber, kırmızı biber, kimyon, kekik
İsteğe bağlı maydonoz (ince doğranmış)

Hazırlanışı:

Temizlenmiş ve iyice süzülmüş hamsileri, bıçak yardımıyla 7-8 parçaya bölüyoruz (ben uğraşamam diyen robottan geçirebilir, ama nasıl olur bilemem!) Derin bir kasede balık, yumurta, ekmek kırıntısı (ben artan ekmekleri dondurucuya kaldırıyorum, ihtiyaç olduğunda çıkarıp robottan geçiriyorum.), soğan, tuz ve baharatları ekleyip yoğuruyoruz. Küçük parçalar halinde az yağ koyduğumuz teflon tavada kızartıyoruz.( Ben tchibodan aldığım slikon pankek kalıplarıyla şekil verip pişirdim.) Afiyet olsun

0 Responses to "Hamsi Köftesi"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...