FIRINDA MENEMEN

Author: LUGAS // Category:

Öncelikle sevgili arkadasimiz Ümranahttp://evdemisiniz.blogspot.com/beni dün günün blogu sectigi icin cok tesekür ediyorum. Ümrancim cok naziksin canim,cok mersi;)
Bu güzel tarifi arkadasim Gönülden aldim,cok ta hosumuza gitti.Ben buna benzerini yapiyordum ama böyle
kasarli firinda yapmiyordum ,cok lezzetli oyluyor.Tavsiye ederim.Isteyen Gönülün http://eyvahyemekyandiocakbatti.blogspot.com/sayfasindan da bakabilir,ben kücük degisiklikler yaptim kendimce:) Ben menemen dedim ama yumurtasiz menemen olurmu bilmiyorum.

MALZEMELER
  • Domates (ben pizzalik konserve kullandim)
  • sucuk
  • yesil biber
  • sogan
  • rendelenmis kasar peyniri
  • pul biberi
  • kara biber
  • sivi yag

HAZIRLANISI

Öncelikle sogani ve biberi kücük kücük dogradiktan sonra isinmis yagin icerisine eklenir hemen ardindan dogranmis sucuklar. Her ikiside az kizardiktan sonra domatesleri ekledim.Baharatlarda konduktan sonra biraz piser sonrada firin tepsisine aktarilir üzerine rendelenmis kasar peyniri serpilir ve firina konur.Üzerinin peyniri eriyince firindan alinir ve servis yapilir.Kahvaltida harika oluyor.Afiyet olsun..


0 Responses to "FIRINDA MENEMEN"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...