BARBİE&DENİZ KIZI VE SÜNGER BOB PASTA

Author: LUGAS // Category:
Geçen hafta kadar yoğun bir hafta geçirdiğimi hatırlamıyorum.2 günde üç pasta yaptım. iki canım arkadaşımın yavrularının doğumgünleri ne tesadüftür ki aynı hafta ya gelmelerinden dolayı benim için yoğun yorucu ve stresli bir o kadarda heyecanlı ve güzel bir hafta geçirmeme sebeb oldu..Bütün telaşlar ve heyecanlar hep böyle olsa keşke..Hayatımın en güzel pastalarını yaptık diyebilirim ..Bunu ben değil pastaları görenler söyleyince benim ve Seyhan için sipariş pasta alma zamanımızın çoktan geldiğini böylece anlamış olduk..Aldığımız tepkiler ve açılan telefonlar doğrultusunda kendimizi daha fazla geliştirip sipariş almaya karar verdik..Eğer buradan da bizlere sipariş vermek isteyen olursa, Bize siparislerinizicin@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..Sormak istediğiniz ve beğendiğiniz pastaları bize yazarsanız sizinle irtibata geçebiliriz.
İşte ,Seyhan arkadaşımla birlikte yaptığımız barbie pastamız.





Ve yine aynı gün yaptığımız sünger bob ve patrik in aşık olduğu deniz kızı pastamız ..Konsepti Ömercim belirlemiş bizede sadece uygulamak düştü..






Rüya gibi bir günden nefis görüntüler
Bu pazar günü canım arkadaşım Seyhanın ikizlerinin muhteşem doğumgünleri vardı bizde oğlumla oradaydık. Bu güzel günde bulunmak istedik..Gerçekten rüya gibi bir gündü:)






Çocukların arkadaşlarıyla düzenlenen bir parti olduğu için herşey çocuklar için hazırlanmıştı..Yiyecekler hamburger çocuk menüsü idi.Bütün ev cocuklar için süslenmişti. Çocuklar için lolipop şekerler hazırlanmıştı..Arkadaşım çok marifetli çok..Bizedece imrenmek düştü:))Tabi büyüklerde unutulmamıştı hala kısırın tadı damağımda o kadar nefisti yani..Seyhann ben yine o kısırdan istiyorum..Mesaj alınmıştır umarım:D Canım benim herşey harikaydı emeklerine sağlık.Sana yavrularınla ömür boyu mutluluklar diliyorum..
İkizlerin Şevval ve Ömerin doğumgünlerini bir kez daha buradan kutluyorum.. Daha fazla ayrıntı için hayat kazan ben kepçe bloğuna buyrun:)

0 Responses to "BARBİE&DENİZ KIZI VE SÜNGER BOB PASTA"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...