Yaz Daveti

Author: LUGAS // Category:
Haftasonu yeni evimize tebrik ziyareti için misafir olan ,kayınvalidem ,eşimin yeğeni ve ailesi için hazırlandı bu sofra.
Kayınvalidem diyabetli olduğundan ve yaz sıcaklarından dolayı yemekler ona göre seçildi.
Mesela pirinç kullanmak yerine bulgur pilavı yaptım.
Beşamel soslu tavuk güveçte yine kayınvalidemin güveçine beşamel sos eklemedim.


Lebeniye çorbası

Şehriyeli nohutlu bulgur pilavı


Beşamel soslu mantarlı tavuk güveç (Kızardıktan sonra resimlemeye vaktim olmadığından fırına girmeden önceki hallerini yayınladım)

Yoğurtlu kabak salatası :
3 rende kabak
2 bardak sarımsaklı yoğurt
Rende kabakları 2 yemek kaşığı sıvıyağ ile tavada suyunu çekene kadar karıştırarak pişiriyoruz.Soğuduktan sonra sarımsaklı yoğut ve istenirse iki kaşık mayonez ,tuz ekleyerek karıştırıyoruz.Ben fazla kalorili olmasını istemediğimden mayonez eklemedim.Dereotu ve kırmızı biberle süsleyerek soğuk olarak servis yapıyoruz.


Karışık yaz kızartması


0 Responses to "Yaz Daveti"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...