GÖKKUŞAĞI DESENLİ PASTA

Author: LUGAS // Category:


Wilton firmasının kek dekorasyon kursu adı altında yıllardır süre gelen eğitimlerine ben de geçen salı günü hayırlısıyla katıldım. Kek dekorasyonu hakkında bilgiler tamamen sıfırdan anlatılmaya başlandı.

Bu eğitimler sayesinde daha önce hiç görmediğim, adını dahi duymadığım pek çok ürün ve malzeme ile karşılaştım. Bir kitapcık ve yanında bir kutu da öğrenci pasta dekorasyon seti de hediye edildi. Eeee ne demişler "Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmezmiş." :)

Gökkuşağı pastasının süsleme teknikleri ve krema kıvamları hakkında ayrıntılı bilgi vermek istiyorum fakat bunların biraz daha beklemesi gerekiyor. Çünkü pastanın açık mavi kaplaması ağladı. Soğuktan sıcağa çıktığı için üzeri yaş yaş oldu. Bir kaç deneme daha yapıp inşallah en iyi sonucu buradan sizlerle paylaşırım.

Gökkuşağı pastamı sevgili ablacığıma hediye ediyorum. 22 Temmuz onun doğum günüydü. Pastasına ismini nakşederken eski günlere gittim yeniden.
Okul yıllarımda ablamın dönem ödevlerime kapak yazısı yazması sanki gelenek haline gelmişti. Sonra kart yazdırırdım, davetiye. Nereye bir yazı yazılacak olsa kalemi ablamın eline tutuştururdum. Keşke şimdi yanımda olsaydın o zaman tekrar tekrar ismini yazıp silmeme de gerek kalmazdı.

Pembe renk gibi rahat, mutlu
Sarı renk gibi sıcacık, neşeli
Yeşil renk gibi güven veren, huzurlu
Mor renk gibi güçlü, başarılı
Beyaz renk gibi tertemiz, aydınlık, sağlıklı bir ömür diliyorum size...Nice mutlu yıllar ablacım...

Herkese Sevgilerle





0 Responses to "GÖKKUŞAĞI DESENLİ PASTA"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...