LOHUSA SERBETI

Author: LUGAS // Category:
Lohusaligin bence guzel yanlarindan biri :) lohusa serbetini bol bol icmek :) bardaklarin biri bosalmadan digeri geliyor onune :) tabii gelsin kilolar. Eskiler cok sut yaptigini soylesede, doktorlar bu serbetin, baharattan dolayi, sutu acilastirdigini soyluyorlar. Yinede ben tadina bayiliyorum, dogum yaptigimda seve seve icmistim ama kardesim pek icmedi, onun yerine gene ben ictim :) Bence enfes bir tad, eskiler agizlarinin tadini iyi biliyorlar...

MALZEMELER
½ kg Lohusa Sekeri
5 Su bardagi Toz Seker
4 Adet Kabuk Tarcin
10 Adet Karanfil
20 Su Bardagi Su
Kabuksuz-Kavrulmus Badem

YAPILISI
Tencereye su, seker ve lohusa sekerini koyun ve 30 dakika kaynatin. Tarcin ve karanfilleri ilave edip, kaynatmaya devam edin. 10-15 dakika daha kaynayan serbeti suzun, ister soguk, isterseniz sicak olarak bardaklara koyup, uzerini badem ile susleyip servis yapin.

AFIYET OLSUN

0 Responses to "LOHUSA SERBETI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...