Tatil Hayali...

Author: LUGAS // Category:

Tatil hayali kurmaya başlayan var mı aranızda? Yoksa benim gibi aklından hiç çıkaramayanlardan mısınız? Yaz yaklaştıkça aklıma deniz kenarları düşüyor işte... Ama yok, bu pasta benim hayalim için değil, bir tatile benden çok daha fazla ihtiyacı olan çok sevgili arkadaşım Ludmilla içindi. Geçtiğimiz cumartesi kendisi 34'üne bastı. Biliyorum kadınların yaşı söylenmez ama görseniz böyle bir güzelliğin yaşına asla inanmazsınız. Sevgili arkadaşıma bir süpriz yapmak istedim ve bir akşamüstü içkisiyle yeni yaşını kutladık. Buradan bir kez daha kutluyorum onu, canım arkadaşım iyi ki doğdun ve iyi ki hayatımda varsın... Bu arada yazmadan edemeyeceğim, Luda kendini pastada görünce çok mutlu oldu ve eşine dönerek 'ben böyle değilim ama sen beni bu şekilde hayal et bundan sonra' dedi ;)))))))

Pastamda her zamanki pandispanyamı kullandım. Üç kata böldüm. Arasını Dr. oetker vanilyalı pasta kremasıyla ve bol taze çilekle doldurdum. Üzerini hafif sarı ve mavi gıda boyası katarak turkuaz tonlarında hazırladığım şeker hamurum ile kapladım. Kadın figüründe beyaz şeker hamuruma çok az sarı ve kırmızı gıda boyası katarak ten rengi elde ettim. Kalan hamura sarı-kırmızı gıda boyası ekleyerek turuncuya çevirdim ve bikini ve pareosunu hazırladım. Diğer beyaz hamurlarımı çeşitli renkler elde ederek yoğurdum ve figürleri hazırladım.(Ağaç yaprakları, gövde, balıklar, çiçekler, havlu, şapka, gözlük, dudak ve minik yapraklar hazırladım)
Dalga efekti için royal icing hazırladım ve sıkma poşeti ile sıkarak dalgaları üç kat yaptım. İç dalgalarda icingi fırça ile biraz dağıttım.

Ağacın yapraklarını glikoz ile birbirine yapıştırdım ve önceden hazırlayıp kuruttuğum gövde kısmının üstüne tutturdum. Ağacın gövde kısmını hazırlarken altına üç adet kürdan yerleştirmiştim, pastaya bu şekilde sapladım.
Aslında önceden yaptığım çizimdeki pastamda iki ağaç ve bir hamak vardı ama yapması zor gözükünce vazgeçiverdim :)))
İşte resimlerle yapım aşamalarım...







0 Responses to "Tatil Hayali..."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...