ORGANIZE ISLER BUNLAR

Author: LUGAS // Category:
Hayatta sadece yemek yok, yedirmekte cok onemli. Misafirlerimiz gelipte onlara guzel seyler sunmak, hem bizi hemde misafirlerimizi memnun eder, oyle ya! Hayatta birde yardima ihtiyaci olanlara, elinden ne geliyorsa, hic karsilik beklemeden vermek var. Iste Arnavutluk'ta, bu ruhla calisan insanlar var. Yapilan sey manti evet, ama bunca insan manti yapip, yemek icin toplanmadilar oraya. Amacta yemek yerine yedirmek, yedirilenin karsisinda alinan cuzzi ucretide yardima ihtiyaci olanlara dagitmak var. Iste bu gaye ile yola cikan bu guzel insanlari, fotograflamakta bana dustu. Gerci ben inaniyorum ki, melekler zaten onlarin fotograflayin sag hanelerini doldurmuslardi ama bende bu guzel ani hatiralastirmak adina fotograflamak istedim. Gectigimiz Sali gunu toplandik, sagolsun bir arkadasimiz evini acti, herkes geldi, kilolarla unlar, kiymalar alindi, kimi yogurdu, kimi harcini hazirladi, kimi hamuru acti, kimi kesti, kimi ic koydu, kimi katladi, ama herkes ucundan tuttu, gaye ole guzeldi ki, herkes kostu, kosturdu. Bu guzel gunun yarisinda bulunabildim ancak, diger yarisinda okulda olmaliydim cunku. Ama o an yasadigim huzuru, mutlulugu tarif edemem sizlere, dilerim boyle nice duygular yasamak nasip olur. Herkesin tatmasi gereken bir ic huzuru bu...
AFIYET OLSUN

0 Responses to "ORGANIZE ISLER BUNLAR"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...