Norveçli Misafirlerimizle Bir Akşam

Author: LUGAS // Category:
Bu aralar hep davet sofraları ekledim ve yine bir davet ile devam ediyorum. Norveç'ten gelen misafirlerimiz Emilia,William,Christel ve Ahmet.Bu daveti vermeden önce beni düşündüren tek şey vardı Emilia'nın vejeteryan olması.Bu vesile ile daha önce hiç vejeteryan misafir ağırlamadığımın farkına vardım.Yemekleri yapmak ve sunmak değil de ne yapacağıma karar vermek beni zorladı diyebilirim.Hatta bir ara kahvaltıya davet etmenin daha kolay olacağını bile düşünmedim değil.Neyse ki istişareler sonucu bu menüye karar verdim ve sonuçtan hem ben hem değerli misafirlerim memnun kaldı.Oluşturduğum yemek listemde hem kendi kültürümüzden hem onların damak tadına uygun yemekler olmasına dikkat ettim.Yemek sonrası çay,Antep fıstığı,buzlu taze hurma,Giotto çikolata ve meyva servisi ile gecemizi sonlandırdık.Sohbet ve keyif dolu bir geceyi daha böylece geçirmiş olduk.
Davet masamızın görünüşü

Yufkada sebzeli& fıstıklı pilav



William tarafından çok beğenilen ve 3 kase içilen kıtırlı domates çorbası


Hünkar beğendi(Vejeteryan misafirimize sadece beğendisinden ikram ettik)

Kızarmış Hellim peynirli yeşil salata



Susamlı,maydonozlu ve biberli renkli patates topları



Dil peynirli&Sebzeli börek


Zeytinyağlı dolma


Zeytinyağlı fasulye dizmesi


Misafirlemize bizleri ve ülkemizi hatırlatmak için verdiğim küçük hediyeler.
*Yarından itibaren tatil için bir süre yokum.Dönüşte görüşmek üzere.

0 Responses to "Norveçli Misafirlerimizle Bir Akşam"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...