MOR LAHANALI-HAVUCLU-PATATESLI SALATA NAM-I DIGER KRAL TACI

Author: LUGAS // Category:



Bu aksam misafirlerim vardi, ayiptir solemesi gene carsaf boregi yaptim :) Pasta yaptim. Ama salata icin bir turlu karar veremeyince msn'de adimin yerine sunu yazdim 'patatesten degisik bir salata tarifi bilen varmiiiii' ve cevap gecikmeden LuLu'cugumdan geldi :) Online tarif aldim ondan :) hemen yaptim ve gercektende cok guzel goruntu ve tada sahip olan bu salata cikti ortaya. Gerci ben kral taci dedim bu salata ama salata iste. Bu arada biz LuLu'cugumla karar veremedik, bu lahana mor lahana mi, kirmizi lahana mi? Ne dersiniz!!!



MALZEMELER
10 adet buyuk boy patates
1/2 kucuk boy mor (kirmizi) lahana
5-6 adet orta boy havuc
Zeytinyagi
Suzme yogurt
Sarimsak
Kirmizi biber
Karabiber
Nane
Tuz



YAPILISI
Patatesleri haslayin. Zeytin yagi ve tuz ile birlikte iyice ezin. Havuclari ve lahanalari ayri ayri rondodan gecirin. Patateslerin yarisini havucla, diger yarisini ise lahana ile iyice harmanlayin. Ister slikon, isterseniz normal kek kalibini yaglayin ve once lahanali patates karisimini, sonrada havuclu patates karisimini kaliba doseyin ve genis bir servis tabagi veya tepsiye ters cevirin. Sarmisaklari biraz tuz ile dovun ve yogurtla iyice karistirip, salatanin ust kismina gezdirin. Yogurdun uzerini karabiber, kirmizi biber ve nane ile susleyin. Eger fazladan haslanmis patatesiniz varsa, kucuk toplar yapip, salatanin uzerini susleyebilirsiniz. Salatayi yarim saat buzdolabinda dinlendirdikten sonra, dilimleyerek servis yapin.

AFIYET OLSUN


0 Responses to "MOR LAHANALI-HAVUCLU-PATATESLI SALATA NAM-I DIGER KRAL TACI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...