İLK ÇİKOLATA SÜSLEME DERSİ VE RENK RENK YENİ YIL ÇİKOLATALARI

Author: LUGAS // Category:


Bu seferki çikolata süslemelerimi yanlız yapmadım. Bir arkadaşımla birlikte müzik eşliğinde, bir yandan kahvelerimizi yudumlarken hazırladık. Hiltrud, tanıdığım en içten, en tatlı Almandır. Aynı zamanda benim ilk çikolata öğrencimdir..:) İşin temel tekniğini öğretirken birlikte yeni modeller de çalıştık...Meleğin elindeki müzik aletinin adını koyamasakta yaklaşık 5 saat sürdü çalışmamız ama en az yarısı bıdı bıdı ile geçti. Tabii ana dilde konuşmayınca bir şeyi anlatmak ve anlamak da zaman alıyor..:) Umarım yılbaşında çikolatalarını afiyetle yerler. :)
Kurslardan öğrendiklerimi şimdi öğretme zamanı bende, bildiklerimi paylaşmayı çok seviyorum, şimdiden yeni dersler
ve yeni çikolata çalışmalarım için sabırsızlanıyorum.

Diğer çikolata çalışmalarımızı da ekliyor, size mutlu yıllar diliyorum. Yeni yılda daha çok çikolata ve daha çok pasta çeşitleri ile görüşmek üzere...
Sayfama bıraktığınız tüm bayram ve yeni yıl dilekleri için de ayrıca çok teşekkürler. Buradan tüm ziyaretçilerin ve yorum bırakan arkadaşların yeni yılını tek tek kutluyorum, sağlıklı, mutlu, huzurlu nice yıllar dilerim herkese.

Herşey gönlünüzce olsun...
Sevgilerle

0 Responses to "İLK ÇİKOLATA SÜSLEME DERSİ VE RENK RENK YENİ YIL ÇİKOLATALARI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...