Meyve Şekerlemeli Topkek

Author: LUGAS // Category:
Kızımın yaz kursu arkadaşları için hazırladım bu meyve şekerlemeli topkekleri.
Bu tür topkekler çocuklar tarafından çok seviliyor ,bu kekleri de çok sevmiş çocuklar kızımın anlatımına göre...
En az 30 adet topkek olmasını istediğim için malzemeyi bol tuttum ve 36 adet kekimiz oldu.

Malzemeler:
5 yumurta
1.5 bardak şeker
1 bardak süt
3/4bardak zeytinyağ
1 kabartma tozu
1 çay kaşığı karbonat
1 vanilya
1 çay kaşığı zencefil tozu
1 bardak karışık meyve şekerlemesi
aldığı kadar un
Yumurta ve şekeri 5 dk. mixerin hızlı ayarında köpürünceye kadar çırptım.Zeytinyağı ,süt ekledim karıştırdım.Kuru malzemeleri bir kaba eledim ve onlarıda ekledim karıştırdım.Meyve şekerlemelerine 1 tatlı kaşığı un ekledim karıştırdım ve en son kek hamuruna ekleyip karıştırdım.Kağıt pasta kapsüllerini metal kalıplara yerleştirip 4/3 dolacak şekilde kek hamurunu paylaştırdım.180C ısınmış fırında 15-18 dk kadar üzerleri hafif pembeleşinceye kadar pişirdim.Bir defa da fırına sığmayacakları için 3 postada pişirdim kekleri.

0 Responses to "Meyve Şekerlemeli Topkek"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...