Kısa Bir Mola..

Author: LUGAS // Category:
Ufak bir rahatsızlık geçirdik kızım ve ben..

Bende aşırı mide bulantısı ve kusma nedeniyle hastaneyi bir gece yarısı ziyaret ettik..Kan tahlilleri derken sanırım bir nedenle enfeksiyon kapmışız..(O gün çilek yemiştik biz ona bağlıyoruz aşırı ilaçlı olabilir)
Derken bana serum verildi..Eşim sağolsun hiç yanımdan ayrılmadı..Her kahrımı çekti..Annemde kızıma baktı..

Kızım ise aşırı derece tam 1 hafta süren ishaldi..İştahsızdı..

Velhasıl ikimizede bir antibiyotik tedavisi verildi..Şükür şimdi iyiyiz..

Bu nedenle biraz ara verdim..

Hastalığım boyunca arayan soran ziyaretime gelen beni merak eden herkese burdan teşekkürlerimi sunuyorum..

Ama Öncelikle Canım Annem'e Babama Kardeşlerime,Tüm Aileye Ve En Çokta Eşim'e.. :)

İyiki Varsınız...

Bitmedi...Şükür Şimdi İyiyiz..

Durmak yok Yola Devam :) İlk fırsatta yeni tarifler ve fotograf arşivim gelecek :=)

Sevgiler Hepinize..

0 Responses to "Kısa Bir Mola.."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...