Daymod Lurex Desenli

Author: LUGAS // Category:
Hafta sonu misafirlerim vardı..

Aslına bakarsak ben bir arkadaş toplantısına katıldım.Fakat Yanımda hediye edeceğim çoraplar maalesef ki yoktu..Bu duruma üzülürken arkadaşlarımın bazıları toplantı dönüşünde bana uğramaya karar verdiler..

Nedenmi onlara hediye edeceğim çorapları çok merak ettiler..

Herkes bişeyler beğendi..

Kimi 1'er Kimi 2'şer adet aldı..

Çokta kararsız kaldılar...Çünkü hepsi birbirinden güzel modellerdi..

Gelgelelim hediyelerini dağıttım :)

2 arkadaşımıda izniyle fotografladım..

Yukarıdaki modeller Daymod Tılsım ve Selen Modeli.. 2-Beden Medium

Tam arkadaşımın bedenine göre beğendiği modelleri..Gerçekten çok şık modeller değilmi?


Aşağıdaki Model ise Daymod'un Simli Lurex Külotlu Çorabı..

Hediye ettiğim arkadaşım hemen denedi..Bende hiç kaçırmadan fotografladım :))

Ambalajdaki fotograftan farklı durduğuna bakmayın ürün bu şekilde..

Özellikle gece kıyafetleriyle konbinesi çok hoş duracak bir model..





Ayrıca Daymod'da hemen hemen her bedende külotlu çorap bulmak mümkün..Daha bir çok çeşidi var.Bende sitesini ziyaret edip diğer modellerinede bakmalısınız..Hem sizde benim gibi alır belki birilerine hediye edip memnun eder hemde bayan arkadaşlarınıza yerinde bir kararla harika bir hediye vermiş olursunuz..Ve Diğer Modeller..












0 Responses to "Daymod Lurex Desenli"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...