CANTAMDA NELER VAR # MiM

Author: LUGAS // Category:

Lulucugum ebelemis beni gecenlerde. Bu MiM'ide unutmadan yazim dedim. Suan vize (mid-term) donemi. Sinavlar girla gidiyor. Ne yeni bir yemek yapacak, ne de fotografini cekip, yayinlayacak vakit yok. Hadi Nino dedim, acik hareket olsun, dok cantani ve foto cek, MiM'i yanitla. Bu gunlerde en kolay yapip, yayinlayacagim sey bu olsa gerek :) Bir ogrenci cantasinda olabilecek seyler var aslinda bende. Oyle cok ilginc birsey yok sanki. Ama sorulmus cevaplayalim dimi ama. Iste cantamdakiler.

1. Esimin gecen yil ilk donem gecme hediyesi olarak aldigi Adidas cantam. Kocaman kitaplarim bile sigiyor icine, cok seviyorum bu cantami.

2. Telefonumun kulakligi. Simdiye kadar kullandigim en rahat kulaklik, cunku kulaklik kismi cok kucuk. Benim kulaklarim biraz fazla kucuk oldugundan, her kulaklik kulagimda durmuyorda :)

3. Kokos not defterim. Bayiliyorum boyle bicir bicir, suslu seylere.

4. Kalemlerim ve silgim.

5. Ders notlarim.

6. Kitaplarim.

7. Bitti bitiyor durumdaki Kenzo parfumum (Kocacim duyuyosun dimi :) hani hediye alacaksan su gunlerde :P).

8. Ingilizce-Turkce sozlugum.

9. Neseli ataclarim, notlarimi bir arada tutmak icin bayiliyorum bunlara.

10. 0.75 den daha fazla miyop oldugunu dusundugum gozlerim icin birebir gozlugum, sadece okulda kullaniyorum.

11. Gozum gibi baktigim Ray-Ban Damla gunes gozluklerim.

12. Migrenli biri olarak, yanimdan hic ayirmadigim migren haplarim, ilac kutusuna hastayim :)

13. USB, yanimdan hic ayirmiyorum. Artik eskisi gibi degil universitelerde dersler. Akilli tahtalarda goruyoruz egitimi. Slaytlarla anlatiliyor dersler ve ders sonunda bunlari USB yardimiyla eve tasiyoruz. Ole haril haril not alma devri kapandi, ne sans :D

14. Bluetooth kulakligim. Ozellikle telefon cantanin icindeyse ve cantanizda derinse, kablo kisa geldi derdi yok. Bide benim gibi kulaklariniz kucukse :) telefonun kulakligi kulagima girmiyor derdi yok (kocisim sagolsun).

15. Yeni telefonum Nokia E51 ve pembis kilifi. Internete bile girebiliyorsun, harika bir sey :)

16. Bozuk para cantam. Sevgili arkadasim Suheyla'cim (Diyalogyemekleri) ile 2 sene onceki yaz tanistigimizda, Akmerkez'de bir dukkandan almistik. Ikimizdede aynisindan var.


17. Cuzdanim. Kardesimin hediyesi. Severek kullaniyorum. Kartlarim, paralarim, herseyi duzgunce koyabildigim, cok kullanisli bir cuzdan.

Cantamdakiler bugunluk bu kadar. Cantamda bazen islak-kuru mendilde oluyor ama bugun cikmadi :) Bazen minik semsiyem yer aliyor icinde. Gun gun kitaplarim, notlarim degisiyor. Bazen fotograf makinami aliyorum yanima. Ama bugunluk cantamdan dokulenler boyle ;) Bende Zerrin'in ve Yesim'in cantalarinin icini merak ediyorum. Dokun bakalim icindekileri :)

0 Responses to "CANTAMDA NELER VAR # MiM"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...