Beyaz Çiçekli Düğün Pastası

Author: LUGAS // Category:
White Wedding Cake

Amerikadaki düğünlerin en sevdiğim yanı düğün pastası için özel bir masa hazırlanması ve pasta kesim anına kadar salonda davetlilere sergilenmesi. Pastalar gerçek olduğu için de olduğu yerde kesilip servisinin yapılması.
Zaten günlerce emek verip hazırladığım bir pastanın 5 dakikalığına salona getirilip, kesim seremonisinden sonra geri gitmesine çok üzülürdüm.

Neyse gelelim bu bembeyaz güzel pastamın hikayesine; aylar önce iki tatlı bayanla, sevgili Özlem ve Tubayla tanışmıştım. Tuba benim blog sayfamdan da önceden haberdarmış, bir yakınının evleneceğini ve düğün pastası yaptırmak istediklerini öğrenmesiyle ben akıllarına gelmişim. Ardından ben de gelin ve damatla tanıştım. Ve bu gördüğünüz pastayı hazırladım onlara. Pastanın en alt katını maketten diğer katları gerçek pastalardan oluşturdum, katların arasına pillars yerleştirerek yükseklik kazandırdım ve ortaya oldukça büyük bir pasta çıktı. Her ne kadar keyifli bir çalışma yapsam da fazla yorgun düşünce düğüne misafir olamadık. Gördüğüm, duyduğum, tattığım kadarı ile harika bir Kafkas düğünü oldu. Herşey çok özenli ve el emeği ile hazırlanmıştı.

Buradan da Dilaver ve Gavhar (Cevher) çiftine bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Allah sağlıklı mutlu nice seneler yaşatsın.

Beni düşünüp tavsiye ettikleri için de ayrıca Özlem ve Tuba arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler.

Herkese sevgilerimle

Wedding Cake

Wedding Cake Topper

Beyaz Çiçekli Düğün Pastası

0 Responses to "Beyaz Çiçekli Düğün Pastası"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...