Vişneli Dondurma

Author: LUGAS // Category:

Dondurma yemeye buyurun!
Çikolata ve dondurma sevmeyen bir -iki kişi tanıdım. Ben kesinlikle bu gruba dahil değilim.Çikolatayı bitter yani sütsüz yediğinizde ve tadında bıraktığınızda faydası var kilo aldırmaz. Dondurma besleyici ve rahatlatıcı. Vişneli dondurma benim ilk denemem. Neden vişneli derseniz, derin dondurucumun kalan son vişnelerini kullanmak istedim.Meyveli dondurma sevmem de kızlar için hoş olur diye düşündüm. Zeynep seve seve yedi.Dondurma deyince aklıma Maraş usulü gelir öncelikle. Onu da en iyi üreten MADO . Yalnız pakette aldığınızda içeriğinde birçok anlaşılmaz maddenin olduğunu göreceksiniz.Vanilyalı ve sakızlı dondurmayı da denemeyi istiyorum.Sakızlı dondurma demişken Cunda 'yı anmadan geçemeyeceğim.En lezzetli sakızlı dondurmayı Cunda Adasında yedim.Bir gittiğimde bu dondurmanın lezzet sırrını öğreneceğim.
Ama düşününce buldum galiba:Bu lezzet Cunda Adası'nın güzelliğinde ve yaşanılan anların mutluluğunda gizli...
Malzemeler
  • 2 su bardağı şeker
  • 500 gr. vişne
  • 3 adet yumurta akı
  • 2 bardak su
Yapılışı
  1. Vişnelerin çekirdeklerini çıkarıp , rondodan geçirin. Tel süzgeçte suyunu süzün.
  2. Şeker ile yumurta aklarını birlikte halledip, vişne suyu ve su ile karıştırın.
  3. Kalıba boşaltıp arasıra karıştırarak dondurun.
Not: Tarif Gönül Candaş ' ın kitabından...

0 Responses to "Vişneli Dondurma"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...