Teşekkürler

Author: LUGAS // Category: ,
Bu sabah erkenden uyandım, Cunda adasıyla ilgili yazıyı yazarken kızlarım kalktı ve hızlı bir kahvaltıyla kızları kuzenime teslim edip evden apar topar toplantıya yetiştim. Malum okullar pazartesi açılacak ve öğretmenler kurulunda konuşulması(ve halledilmesi) gereken onlarca konu vardı. Bizde akşama kadar konuştuk. Sonrasında koşa koşa eve döndüm çünkü kuzenim Ayçın, avukat ve işini bırakıp kızlara bakmaya gelmişti. Onu " inşallah kızlarda senin çocuklarına bakar " temennisiyle uğurlayıp, yemek işine giriştim. Sonrasında ufak bir gezinti, kızlarla oyalanma, nihayetinde yatma vakti geldi ve uyudular , bende bilgisayarın başına geçtim. Her zamanki gibi Portakal Ağacına baktım ve sonra Sibel 'in mailini okudum. Vatan gazetesinden Haşmet Babaoğlu bizden bahsetmiş, özellikle Sibel 'in nefis sakızlı lorlu kurabiyelerinden. 'Çok sevdim ' kelimesiyle Zeytin Ağacı'nı neşreden Haşmet Babaoğlu'na , güncemi takip edip yorumlarıyla sevindiren ve sessiz kalıp tıklayan motivasyonumu artırıp , hiç zamanım olmasada güncellemek için çabaladığım bloglarımı okuyup değerli bulan arkadaşlarıma, komşularıma çok teşekkür ederim.

Haşmet Babaoğlu 'nun yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

0 Responses to "Teşekkürler"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...