Teşekkür ve Kestane Püreli Kurabiye

Author: LUGAS // Category: ,
Canım Anneanemin hastalığı ve vefatı sebebiyle beni yanlız bırakmayan tüm arkadaşlarıma içten teşekkürlerimi iletiyorum.Bu konuda gösterdiği hassasiyetten dolayı Sevgili Süheyla'ya da sevgilerimi gönderiyorum.

Bu şık ve nefis kurabiyeler Sevgili
Seda'dan.Sömestr tatilinde davetli olduğu ablamın daveti için hazırlamıştım.Ben farklı kalıp kullanarak yaptım.
Seda'nın anlatımıyla tarif şöyle:
Malzemeler
3 su bardağı un
200 gr.tereyağı
1 su bardağı pudra şekeri
yarım su bardağı toz badem
3 yumurta sarısı
1 tutam tuz
1 paket vanilya
1 çay kaşığı zencefil
1 çay kaşığı tarçın
Arası İçin
3 yemek kaşığı kestane püresi
2 yemek kaşığı nutella
Üzerine pudra şekeri
Tereyağı, pudra şekeri, tuz, toz bademi ve yumurta sarılarını kaba alıp yavaş yavaş un ekleyerek hamuru yoğurdum üzerini nemli bir bezle örtüp yarım saat dinlendirdim. Merdane ile açıp kurabiye kalıpları ile şekil verdim önceden ısıtılmış fırında 180 derecede pişiridim. Nutella ve kestane püresini karıştırıp kurabiyenin üzerine sürdüm ve diğer kurabiyeyi üzerine kapattım.

0 Responses to "Teşekkür ve Kestane Püreli Kurabiye"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...