SARI MUTFAK-HANDE İle Mutfak AlışVerişi Üzerine

Author: LUGAS // Category:
''Neşenin Mutfağında Sohbet Saati'' adlı yeni bir köşeye başladım. Yemekle ilgili herkese açık olan bu köşede, her ay yeni bir konu üzerine farklı bir kaç konuğumla söyleşim olacak. İlk konuğum sevgili blog arkadaşım Hande. Kendisi yaptığı o şahane yemekler için nerelerden alış veriş yaptığını, mutfakta en çok neleri satın aldığını bizlerle paylaştı. Bu güzel söyleşi için sevgili Hande' ye teşekkür ediyorum.

1- İstanbul da ki alışveriş üsleriniz nereler ?

Hande: İstanbul da yaşayan şanslı insanlardan biri olarak, alışveriş için hangisini seçeceğimi şaşırıyorum, öyle çok yer var ki. Bir alışveriş tutkunu olarak en çok Eminönü gezdiğimi söyleyebilirim, burada alışveriş yapmayı seviyorum. Benim için ayrı bir havası, güzelliği var .

2- Eminönün de en çok ne satın alırsınız? Yada özellikle belirlediğiniz biryer var mı ?

Hande: Tabii yiyecek ve mutfak araç gereçleri haa birde orjinal şeyler görünce asla kaçırmam hemen alırım. Pasta malzemeleri de muhakkak uğradığım yerlerden birisi. Pastabanlar, kremalar, süsleme malzemeleri v.s Eminönu bu konuda çok zengin. Özellikle uğradığım bir dukkan adı veremem, hepsini gezer beğenirim.

3- Peki sizce doğru alışverişin sırrı ne?

Hande: Bence öncelikle ihtiyaçlarını belirleyeceksin sonra ne nerede ne kadar satılıyor diye bir ön araştırma yapacaksın, sonra alışverişe çıkmalısın. Ama günümüzde kaç kişi bunu yapıyor ? Kaç kişi bilinçli tüketici ? bilemiyorum...Mesela ben, çok beğendiğim birşeyi görünce hemen alıveriyorum :)








0 Responses to "SARI MUTFAK-HANDE İle Mutfak AlışVerişi Üzerine"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...