PRİM VERMEYİN BU İNSANLARA

Author: LUGAS // Category:
Tam yatmak üzereyken blogcu arkadaşlarım neler yapmış bir dolaşayım dedim. Kesinlikle isim verip prim yaptırmıycam ama bir blog yazarı beni blo listelerinize ekleyin diye mesaj yazmış arkadaşlarımdan birine merak ettim nedir ne değildir diye girdim baktım ünlü bir aşçının sitesinde ki yemek tariflerini almış almış kopyala yapıştır yapmış birde bloğun her tarafını ayıp reklamlarla donatmış blogda reklamlardan nerdeyse tarifler görünmüyor. Emek veriyoruz, yemekler yapıyoruz, fotoğraf çekiyoruz, oturup bilgisayar başında gözlerimiz ağrıyana kadar, parmaklarımız uyuşana kadar yazı yazıyoruz bir çoğumuz hobi olsun diye insanlarla yaptıklarımızı paylaşalım diye buradayız tabii bir emek veriyoruz ufak da olsa bir karşılığı olsun diye tabii ki reklamda yayınlıyoruz ama birisi geliyor utanmadan sıkılmadan kopyalayıp yapıştırıyor ve bizim emeğimizden göz nurumuzdan rant sağlamaya çalışıyor. Çok ama çok merak ediyorum başını yastığına koyduğunda vicdanı nasıl rahat edip gözlerini kapatıp uykuya dalabiliyor. Sadece bu son gördüğüm blog değil onlarcasına şahit oldum ben çok yeni olmama rağmen başlarda çalındı fotoğraflarım biliyorum tarif benim fotoğraf benim içim yanıyor ama hiç birşey yapamıyorum şimdi fotoğraflarıma imzamı ekliyorum ama neye yarar yapacak insan öylede böylede bir yolunu bulup yapıyor yapacağını ne gelir elimizden şikayetler fayda vermiyor. Yapabileceğimiz tek şey tekrar o sitelere girmemek onlara verilebilecek en büyük ceza budur sanırım bir kaç blog yazarı arkadaşımda gördüm çalıntı yapan sitelerin isimlerini koyuyorlar ama bu onlara prim vermekten başka bir işe yaramıyor ne diyelim hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum elbet birgün yaptıklarını çekecekler.
Bende bir çok yemek tarifini internetten öğrendim ama tarifimi kimden aldıysam ismini yazdım gerekirse izin istedim yayınlayabilir miyim diye soramadıklarımında adreslerini ekledim siteme buradan aldım diye buna rağmen bir kusurum bir yanlışım varsa uyarmanızı rica eder herkese iyi geceler dilerim.

0 Responses to "PRİM VERMEYİN BU İNSANLARA"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...