Mor Lahana Salatası (Pembe salata)

Author: LUGAS // Category:
Bana göre sunumu en güzel salataların başında mor lahana salatası geliyor çünkü rengi tamamen pembemsi oluyor. Tamda bana göre ve hatta ben bu salatanın adını değiştirip Pembe Salata demek istiyorum!!! Fotoğrafta çok belli olmasa da (gün ışığında çektim) rengi istediğim kıvamda oldu. Buradan beni takip eden herkese sesleniyorum, pembe renkli yemek tarifi biliyorsanız lütfen bana yazın doğum günümde kendime pespembe bir menü hazırlayacağım. Bu arada tarih 11 Ocak ;)

Malzemeler:
  • 400 gr mor lahana
  • 1.5 su bardağı yoğurt
  • 4 yemek kaşığı mayonez (isteğe bağlı)
  • 3 diş sarımsak
  • süslemek için taze nane yaprağı
  • tuz

Yapılışı:

  1. Lahana bir kaç parçaya bölünerek soguk suya konup hafif yumuşayıncaya kadar haşlanır. İsteyenler ince ince doğrayıp haşlayabilirde çünkü daha sonra haşlanmış lahanayı ince ince kıyacağız nasıl kolayınıza giderse. Yada bir başka önerim daha olacak hiç haşlamayıp rendenin geniş kısmıyla iyice rendeleyip biraz sirke ve tuzla bekletip iyice yumuşamasınıda sağlayabilirsiniz. Her iki şekilde de gayet güzel oluyor.
  2. Haşlanmış yada rendelenmiş ve ince ince kıyılmış lahanaya geri kalan malzemeler eklenip soğuk olarak servis yapınız.

0 Responses to "Mor Lahana Salatası (Pembe salata)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...