MAKARNA KAVURMASI, FIRIN MANTAR

Author: LUGAS // Category: ,



Sema arkadaşımdan öğrenmiştim fırın mantar tarifini blogunda varmı bilmiyorum üyesi olduğumuz forumda palaşmıştı bizlerle mutfağıma ne çok şey kattı ve bu blogu oluştururkende çok yardımını gördüm sağolsun.
Bugün yaptım bu yemeği yanında çorba ve pilavda vardı eşimde kızımda azıcık yeyip kalktılar sofradan doydunuzmu dedim evet dediler daha doğrusu kızım hı hı dedi :) yanında et yok ya beğendiremedim etsiz yemek yemiyorlar ne yapacağım ben bilmem çok işim var baba kızla:)
Yapılışı: (2 kişi) 300 gr. mantarı alıp limonlu suda yıkıyoruz. Sap kısımlarını ayırıp mantarların içlerine mercimek büyüklüğünde tereyağ koyuyoruz, tuz serpiyoruz. Her bir mantarın üzerine birer dilim domates ve halka halka doğranmış soğanlar koyuyoruz. Fırın tepsimize dizip orta hararetli fırında mantarlar suyunu salıp çekene kadar pişiriyoruz. Pişen mantarların üzerlerine kaşar peynir rendesi koyup tekrar fırına sürüyoruz kaşarlar eriyince alıyoruz fırından.
Afiyet Olsun.
Makarnayı da kızım için denedim makarnayı çok seviyor değişiklik olsun istedim emineninelinden isimli blogcu arkadaşımda görmüştüm çok güzel oldu gerçekten ben bu yöntemle hep erişte pişirirdim çok severim makarnalısınıda çok sevdim.
Yapılışı: Dilediğiniz kadar makarnayı sıvı yağda rengi dönene kadar kavuruyoruz. Tuzunu ekleyip üzerini bir-iki parmak geçecek kadar sıcak su ekliyoruz. dilerseniz biraz da tereyağ ya da margarin ekleyip tencerenin kapağını kapatıyoruz kısık ateşte makarna suyunu çekene kadar pişiriyoruz. İsteğe göre üzerine peynir rendesi serpip servis ediyoruz.
Çok kolay yemekler ama hep aynı şekilde yapmaktan ve yemekten bıktıysanız değişik iki alternatif bence.
Afiyet Olsun.

0 Responses to "MAKARNA KAVURMASI, FIRIN MANTAR"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...