KREMALI PATATES

Author: LUGAS // Category:

Bu tarifi Yemekteyiz programında görmüştüm bu kadar lezzetli olacağını tahmin etmezdim doğrusu mutlaka denemeniz gereken çok güzel bir tat.Et yemeklerinin yanına çok yakışır bence. Ben pazı sarması ile servis ettim.

Malzemeler:
4 adet küçük boy patates
1 paket çiğ krema (süt kreması)
1 paket tavuk bulyon
1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri


Yapılışı: Patatesleri soyup yıkayıp çok ince (yaklaşık 1 mm.) halka şeklinde doğruyoruz.



Kremayı bir kaba boşaltıyoruz.Tavuk bulyonu bir tatlı kaşığı kadar sıcak suyla iyice topak kalmayacak şekilde eziyoruz ve kremamızın içine döküp mikser yardımıyla çırpıyoruz bu karışımı.

Patatesleri bir tepsiye diziyoruz (ben 28 cm. çapında yuvarlak bir tepsi kullandım) üzerine kremalı bulyonlu karışımı döküp en üste kaşar peyniri rendesini yayıyoruz.

Orta ısılı fırında üzeri kızarana kadar yaklaşık 20 dk. pişirip servis ediyoruz.

Afiyet olsun..

0 Responses to "KREMALI PATATES"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...