Kedi, Kitap, Film ve Kek

Author: LUGAS // Category: ,
Annemin bayılarak yediği onun tabiriyle "klasik keklerden" birini yaptım cumartesi akşamı. Yeni tariflerimi yerken beğense de, çok güzel olmuş bunu günüme de yapalım dese de 1-2 gün sonra tekrar başlıyor klasik tatların yerini hiç bir şey tutmuyor diye ve benim tüm hevesimi kırıveriyor :). Herneyse bu sefer de ben onu kırmadım ve damla çikolatalı, üzümlü cevizli bir kek çırpıp fırına verdim. Yanında da nar ve portakal suyu, çay, fındıklı kahve veya süt ne isterseniz afiyetle tüketin.

















Dün akşam kedilerimizi aşıya götürdük. Maalesef aşıları bitmiyor, her sene tekrarlanıyor, iç ve dış paraziti ise 2 ayda bir oluyorlar. Bu aşılar hem kendi sağlıkları hem de bizim sağlımız için oldukça önemli. Veterinerimize gitmişken 4 poşet kedi kumu alıp, 15 kg da mama ısmarladık. Yani arkadaşlar biz bu ay göçtük :) Sadece kedilerimiz olsa iyi, bunların yanısıra 2 adet akvaryumumuz var ki bakımı çok çok zahmetli ve aile bütçesine de oldukça büyük bir yükü var :). Ben bunları yazdıktan sonra herhalde kimse evine ne kedi ne de akvaryum alır. En iyisi bunların bilincinde olup da bu işe kalkışmak. Kediyi alıp ben buna bakamıyorum diyip sokağa atmaktansa her şeyi en baştan öğrenip kararı bu olumsuzlukları da göz önüne alarak vermek gerekiyor. Sadece aşı, kum ve mama masrafı değil tabii ki olay. Bu durumun bir de gece oyun oynamaları, tepemizde tepinmeleri, ilk alışma günlerinde perdelere ve eşyalara verdikleri zararlar (ama terbiye ederseniz bu kötü alışkanlıkları kayboluyor), tüyleri (hergün tararsanız sorun olmuyor), tuvaletlerini temizlemek vs durumları var. Ama çok seviyorsanız arada sırada cinnet geçirecek gibi olsanız da her şeye rağmen değer diyip o ayakucunuzda uyurken siz filminizi izleyip, kitabınızı okuyorsunuz yanında bir dilim kek ile :) Ben gerçekten de kedi ve kitap ikilisine bayılıyorum. Elimde kitap yanımda kedim başka bir şey istemem.

Geçen hafta D&R'dan sipariş ettiğim aşağıdaki kitap ve filmlerim geldi. Bunları da sizlerle paylaşmak istedim. Buz Devri2'yi eşim çok istediği için aldım ama henüz ikisini de seyretme fırsatımız olmadı.
Aşağıdakiler ise çoğunu yemek kitaplarının (hatta tatlı kitapları da diyebiliriz) oluşturduğu kitaplarım. Tek hayal kırıklığım The Cakes&Bakes kitabını resimli beklerken olmaması oldu. Diğer kitapları gibi zannederek almıştım ama bu farklıymış. Her neyse artık resimlerini de ben çekerim. :) Boyut yayınlarının kitabını gerçekten çok beğendim. Normalde 29 YTL'ye satılan kitabı D&R'dan 21 YTL'ye aldım. Bir de içinden hediye kağıdı çıktı.
Diğer iki kitap ise zevkle okuyacağımı düşündüğüm 2 adet roman, Zamanya ve Cinayet Fakültesi.
Bu postum oldukça uzun ve farklı oldu. Umarım sizi sıkmamışımdır. Hepinize kedili, kitaplı , çok kabarmış kekli sıcacık bir hafta diliyorum.

Şule

0 Responses to "Kedi, Kitap, Film ve Kek"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...