Kayısılı Muffinler

Author: LUGAS // Category:
Kayısılı Muffin

Pazar günü eşimin ailesine gitmeden önce bir şeyler yapmak istedim. Eşim yapma boşver hemen gidelim diyince, peki demiştim. Daha sonra arabayı yıkamaya karar verince ben de sevinçle o zaman ben de muffin yaparım dedim. Eşim arabayı yıkarken ben de muffinlerimi yapmaya başladım. Ev mis gibi kek koktu. Tarifi bu ayın Sofra dergisinden aldım.

Malzemeler:

  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker(1-2 parmak daha az kullanabilirsiniz)
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • 2 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 10-15 kayısı
Hazırlanışı:

Kayısıları temizleyip küp küp doğrayın. Yumurta, şeker ve yağı 2 dk mikserle çırpın. Üzerine un ve kabartma tozunu katıp tekrar çırpın. Daha sonra kayısıları ve vanilyayı ekleyerek tahta bir kaşıkla karıştırın. Muffin kalıbına kağıt kek kalıplarını yerleştirin ve kek hamurunu paylaştırın. Benim ilk yaptığımda 15 ikinci yaptığımda 14 adet muffinim oldu. Önceden ısıtılmış 200 derece fırında 22-25 dk pişirin. Dilerseniz üzerine fırçayla marmelat sürerek servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun..

0 Responses to "Kayısılı Muffinler"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...