KASARLI SiMiT POGACA....

Author: LUGAS // Category:


Merhaba arkadaslarim... beni ziyaret edip beni yanliz birakmayan butun herkese sevgilerle..
Cok begeniceginizi dusundugum bir tarifle geldim;))simit sevmeyen yoktur eminim heleki ben hmmm....
Buda tam simit tadinda arasinda eriyen kasari citir citir susamlari hmm ben daha cok gevsemeden tarifi vereyim en iyisi:D
Bu simitleri Pelininpastaesinde gorup yaptim kendisi zeytin ezmeli yapmis oylede cok lezzetlidir eminim...Bu leziz tarif icin kendisine cok cok tesekkur ediyor sevgilerimi yolluyorum...

iste tarifi;


MALZEMELER:



* 3,5 su bardağı un
* 1 paket kabartma tozu
* 1 su bardağı yoğurt
*125 gr margarin/ tereyağı

* 1 çay bardağı zeytinyağı
* 1 tatlı kaşığı tuz
* 1 yumurta sarısı
* 1 kase susam
*kasar peyniri


YAPILIŞI:


- Una tuz ve kabartma tozu ilave ederek harmanlayın. Ortasını havuz gibi açıp oda ısısındaki tereyağını, zeytinyağını ve yoğurdu ilave edin. Pürüzsüz bir hamur elde edene kadar yoğurun. Üzerini nemli bir bezle örtüp yarım saat dinlendirin.


- Hamurdan küçük mandalina büyüklüğünde parçalar koparıp avucunuzun içinde yuvarlak açıp içine kucuk kareler halinde dilimledigimiz kasardan koyup poğaça şeklinde kapatıp önce yumurta sarısına (ben yumurta akina buladim kucuk bir yanlis anlama sonucu:)sonra susama bulayın.


- Önceden ısıtılmış 180 ºC deki fıtında poğaçaların üzeri kızarana kadar pişirin.



0 Responses to "KASARLI SiMiT POGACA...."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...