Kahve Lezzetleri

Author: LUGAS // Category: , ,
ÇİLEKLİ PERVANE

Kahve,çikolata,arkadaşlar sohbet ve bu nefis lezzetler...Sadece kahve,çikolata ve tatlı ikram edeceğimiz konusunda anlaştığımız davetimizden bir kaç kare...Bu güzel çilekli lezzetin tarifini sevgili Zinnur'un Bizim Pastanesinden aldım ve denedim.Ben taban pandispanyasını 2 gün önceden Burcu'nun yoğun çikolatalı kek tarifini kullanarak hazırladım ve ortadan ikiye kesip dondurucuda muhafaza ederek bir parçasını kullandım.Diğer aşamaları Zinnur'un tarif ettiği gibi uyguladım.1 saat kadar dondurucuda daha sonra buzdolabında 4 saat kadar beklettim.Servisten önce sıcak çikolataya batırılmış çileklerle süsledim.

Çok hafif ve sıcak günlere çok yakışan beğenilen bir pasta oldu.
MİNİK MEYVELİ CHEESECAKE
Sevgili Pastacı Burcu'nun blogunda gördüğüm ve denemeyi düşündüğüm bu kekler kahvenin yanına çok yakıştı.


Kekler pişerken kabardılar soğuyunca biraz çöktüler ama bu cheesecake pişirmede normal bir durum.

Fotoğrafların üzerine tıklayarak biraz daha büyük hallerini görebilirsiniz.

0 Responses to "Kahve Lezzetleri"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...