iLK SEKER HAMURU DENEMEMM....

Author: LUGAS // Category:



iste ilk seker hamuru denemesii ve cikan sonuc...
Sizce nasill???
Seker hamurunu uzun bir suredir merak ediyor acaba nasil yapilir,nasil bukadar guzel olur,bende yapabilirmiyim diye ekrana yapisirdim adetaa...
Gecen gun cadi kazani arkadasim bana etkinlik davetinde bulunmustu o vesile ile bende hem arkadasi tanimis oldum hemde seker hamuru tarifiyle karsilastim guzel bir rastlanti oldu anliycaniz:))
Cadikazani arkadasimizda arzumcum dan almis bende cadi kazani araciligi ile arzumcumun tarifinden yararlandim.Zincirleme bir paylasim oldu yanii:))isterseniz orginal tarif icin arzumcumu ziyaret ediniz.Bende yaparken olcu azaltma renklendirme falan yaptim onuda kendi yaptigim sekilde ekliycem..
Bi o kadar zevkli bi o kadarda ugrastiricii.Ben ele yapisan hamur tiplerini hic sevmem icim bir tuhaf olur patliycak gibi olurum bundada ayni sekil ama bunda cok merak ediyorum ortaya ne cikacagini, o hevesle yapiyorum zirf belki bu yuzden ilk defa sikilmadimm;)Benim degisik sekil materyellerim olmadigi icin sadece kurabiye kaliplariyla sekillendirmekle yetindim ve cogunlukla gul calistim.Bidahaki sefere degisik bir cok materyeller edinip degisik goruntuler ortaya cikaracagim bu ilk oldugu icin acabalarla basladim sonuc benim icin ic aciciydi memnunum yani...birazcik simarmayi haketmisimdir herhalde degil mi??
tarifinide en kisa zamanda ekliycem simdilik goruntu olsun;)))

0 Responses to "iLK SEKER HAMURU DENEMEMM...."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...