Fesleğenli Puf Börek (Paçanga Böreği Tadında)

Author: LUGAS // Category:
Nefiss Nefiss Nefisss Diyorum...

Paçanga Böreği tadında hem hafif hem lezzetli hemde puf puff Kabaran ,Milföy gibi Çıtır Çıtır İçi Ama bir yandanda yumuşacıkNefis bir börek..Banyolu böreği bu sefer farklı bir şekilde deneyeyim dedim..Sonuç harika..Hemde Pratik.. Mutlaka Deneyin Pişman Olmayacaksınız..

Bugün çok sevdiğim bir arkadaşım bana kahveye geldi..Ne zamandır konuşacak çok şey birikmişti..Kendileri biraz diyette oldugu için bişey yapmamı istemedi..

Velhasıl geldi..Ama benim içime sinmedi..Hadi dedim sana hafif bir börek yapayım 1-2 taneden bişey olmaz dedim :)

Girdim mutfaga hazırda üçgen kesilmiş hazır yufkalar vardı..

Sucuk ve beyaz peynirde..

Üçgen yufkaları ikişer ikişer üst üste koydum.Sizde üçgen yufka yoksa normal yufkaları üçgen şekilde kesebilirsiniz..

Photobucket

Daha sonra 2 kat üst üste koyduğum üçgen yufkaların içine Beyaz yağlı ezine peynir ve 3 dilim sucuk koydum.Ve Rulo Şekilde Sardım..

Sardığım Yufkaları Su dolu bir kabın içine göz kararı Riviera Zeytinyağı döktüm (Tahminen 3 bardak suya 1/2 çay bardağı zeytinyağı)

Su ve Zeytinyağı karışımının içine sardığım yufkaları bıraktım.Ve 10 dk.Beklettim suyun içinde..

Photobucket

Daha sonra sularını elimle süzerek teflon tepsiye dizdim ..

Photobucket

Böreklerimi ve üzerine kuru fesleğen serperek 200 derece fırında üzeri kızarana kadar (ortalama 20-25 dk) pişirdim..

Ve sonuç Enfesti..Hemde çok pratik..Yapacaklara şimdiden Afiyet Olsun :)


Tekrar Malzemeler;

Yufka
Beyaz Peynir
%100 Dana Sucuk
Fesleğen
Su
Yağ

0 Responses to "Fesleğenli Puf Börek (Paçanga Böreği Tadında)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...